.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کشف بزرگترین انبار دارو‌های احتکار شده در آمل
فرمانده انتظامی شهرستان آمل از کشف یکی از بزرگترین انبار‌های دارو‌های احتکار شده در این شهرستان خبر داد.
کشف بزرگترین انبار دارو‌های احتکار شده در آمل

به گزارش شمال نیوز ، سرهنگ علی داداش تبار فرمانده انتظامی شهرستان آمل گفت: انبار دارو‌های احتکار شده با رصد اطلاعاتی واحد پلیس اقتصادی فرماندهی انتظامی شهرستان آمل و برابر دستورالعمل‌های صادر شده در برخورد با احتکار کنندگان و قاچاقچیان دارو، شناسایی و  بلافاصله دستور توقیف داده شد.

او افزود: با تحقیقات انجام شده سه نفر از عوامل اصلی انبار دارو‌های احتکار شده با حکم قضایی شناسایی و دستگیر و برای آن‌ها پرونده تشکیل شد.

فرمانده انتظامی آمل با اشاره به اینکه افراد دیگری هم در پشت پرده ارتباط با این باند احتکار دارو هستند، گفت: شهروندان هم با مشاهده افراد سودجو وفرصت طلب که برای سلامت غذا و داروی شهروندان معامله و اختلال ایجاد می‌کنند، حتما به مرکزاطلاع رسانی پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند تا نسبت به پیگیری‌های قانونی آن اقدام شود.

سرهنگ داداش تبار گفت: در بررسی انبارنگهداری دارو‌های اعضای این باند متخلف، دارو‌های کمیاب که نیاز‌های جامعه بیماران را برطرف می‌کرد، کشف و ضبط شد که عمده این دارو‌ها مجاز بوده و در شرایط نامطلوب و غیراستاندارد نگهداری می‌شدند که در صورت استفاده توسط شهروندان می‌توانست فرد مصرف‌کننده را با مخاطرات جدی روبه‌رو کند.

فرمانده انتظامی آمل به سودجویانی که سلامت شهروندان را بازیچه اهداف شوم خود قرار دهند با برخورد قاطع پلیس مواجه خواهند شد، گفت: دارو‌های کشف شده که عمدتا استاندارد و قابل استفاده در چرخه مصرف بیماران نیز می‌باشد، پس از تعیین تکلیف از سوی مقام قضایی، دراختیار شبکه بهداشت ودرمان برای توزیع درچرخه دارویی شهرستان خواهد شد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.074 seconds.